tirsdag den 2. august 2011

Afsted igen


Så er tanken fyldt op, madposerne til den lille hund er gjort klar (han spiser ikke hvad som helst), Euroerne vekslet og tasken næsten pakket færdig...
Lister så lange med "HUSK NU" til min mand er også færdige, så jeg er ved at være klar til at drage sydpå - ned til de franske loppemarkeder.
Denne tur går til Trygve i Vichy,og jeg ved, at han har lavet en plan for, hvilke markeder vi skal besøge......glæder mig sådan til turen, og til hvad jeg bagefter skal vise til jer på nettet....
Netbutikken holder derfor lukket indtil tirsdag, hvor jeg gerne skulle være kommet tilbage igen.

                   Bedste rejsefeberhilsner
                          Annette

3 kommentarer:

  1. Hygge, hils, kør forsigtgt og spis godt. Og lidt til huskelisten: Er ved at løbe tør for 60 W pærer - måske du har nogen med hjem denne gang?

    SvarSlet
  2. Hej Mille

    Tak skal du have, der er kommet nye EU regler og 60 watt pærerne laves ikke mere, et latterlig forsøg på at mindske den globale opvarming, så den største er nu 40 watt.
    Det kan ske, at jeg kan finde nogen som stadig ligger inde med et lager, og så køber jeg naturligvis.
    klem

    SvarSlet
  3. Hei Annette:)
    Tusen takk for din hilsen etter tragedien som rammet Norge. Du er jo bare så snill og god som tenker på det Norske folk:)

    Hos meg er alt bare bra, har vært lite på nett i sommer. Bare nydt livet og dagene av sommer:)

    Jeg ser at du skal på tur...så spennende.
    Håper du finner masse fine ting på markedene:)

    God tur og nyt reisen:)

    Gode klemmer fra Mona

    SvarSlet